Najczęściej zadawane pytania

90% zgłoszeń w mniej niż 60 minut.

Usługa IT as a Service 90/60 polega na wpółpracy pomiędzy nami a Twoja firmą, jako wewnętrzny dział IT.

Jesteśmy w stanie zaopiekować się Twoimi wszystkimi urządzeniami telekomunikacyjnymi, siecią oraz łączami internetowymi.

Formuła 24/7/365 ułatwi płynny kontakt, a warunki zawsze ustalamy indywidualnie z każdym Klientem.

Apple Business Manager to portal, dostępny pod adresem https:/business.apple.com, dzięki któremu, Twój dział IT może w łatwy sposób zarządzać urządzeniami Apple. Możesz kupować licencje i aplikacje oraz dystrybuować je do poszczególnych urządzeń firmowych.

DEP to program Apple, umożliwiający automatyczne rejestrowanie urządzeń Apple na portalu Apple Business Manager (https:/business.apple.com/)

DEP jest obsługiwany na następujących urządzeniach:

  • urządzenia z systemem iOS (iOS 7 lub nowszym),
  • komputery Mac z systemem macOS (macOS 10.9 lub nowszym),
  • urządzenia Apple TV (4. generacji lub nowsze z systemem tvOS 10.2 lub nowszym).

DEP Customer ID to identyfikator nadawany przez Apple, przy rejestracji firmy w ABM (Apple Business Manager, https:/business.apple.com).

Wymagane jest, by znać identyfikator Twojej firmy, aby włączyć usługę DEP (Deployment Enrollment Program) dla urządzeń, które kupiłeś.

Systemy klasy MDM (ang. Mobile Device Management) to szereg aplikacji, które umożliwiają działowi IT zarządzania urządzeniami przenośnymi (i nie tylko), obsługiwanymi przez różne systemy operacyjne.

W zależności od konkretnego rozwiązania oferują funkcje, ułatwiające konfigurację urządzeń, m.in.:

  • wgrywanie i aktualizowanie profili użytkowników,
  • aktualizację systemu operacyjnego,
  • przypisywanie licencji i aplikacji.

Wraz z DEP i ABM pozwalają na wdrożenie w firmie nowych urządzeń podczas aktywacji bez potrzeby ich dotykania przez pracowników działu IT (ang. zero touch deployment).

Zakupiony sprzęt Apple ma okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące.

Przez pierwsze 12 miesięcy urządzenia mają gwarancję producenta, w drugim roku naprawa powinna być wykonana w jednym z naszych serwisów w Polsce.

Jeżeli jesteś naszym Klientem, masz do dyspozycji portal, dzięki któremu:

  • zlecisz naprawę,
  • zamówisz kuriera odbierającego sprzęt od Ciebie,
  • sprawdzisz status naprawy.

Wejdź na stronę: https://idreambc.pl, w zakładkę „Zgłoś naprawę”/”Sprawdź status”, a znajdziesz tam wszystkie informacje, które potrzebujesz.

Czas trwania naprawy to średno dwa dni. Następnie wysyłamy Twój sprzęt na wskazany przez Ciebie adres zwrotny.

Zakres, zasady i warunki świadczenia usług serwisowych VIP ustalamy indywidualnie z każdym Klientem.

Po jasnych ustaleniach, jesteśmy gotowi zapewnić realizację naprawy w nieprzekraczalnym dla Ciebie terminie oraz zapewnić urządzenia zastępcze na czas naprawy wraz z odtworzeniem zawartości.